loading...
یک دوست ، یک خاطره
هانیـــــــــــــه بازدید : 58 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (1)

گیج بودم و سرگردون و ...

انگار که گمشده ای داشته باشم ...

یه بغضی بود تو گلوم که هر لحظه احتمال ترکیدنش بود ...

دلتنگ بودم ...

به هر طرف ، به هر کس ، به هر جا نگاه میکردم یاد سال

گذشته رو میکردم ...

تو کسی بودی که 2 سال تمام ، احساساتم رو روی تو سرمایه

گذاری کردم ...

یه روز زنگ زدی برای زیارت قبول ، میون تعریفام گفتی : ما داریم

میریم تهران ، برای همیشه !!!

حرفمو خوردم ...

دلتنگی و سرگردونی و ... برا تو بود ...

یه روز اس دادم کی میای ؟

گفتی : هر وقت که بشه ،،،

_ مثلا ؟

_ شاید اگه تعطیلی پیش بیاد .

_ جدااااااا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

_ آره

_ پس هفته دیگه منتظرم ...!

کل هفته سرگرم بودم که : کجا ببینمت ، کی ببینمت ،

اونروز چی بپوشم ، کیا رو بگم که بیان و ...

به خیلیا گفتم ، اما همشون عید بود و برنامه ای برای خودشون

داشتن ؛ موندیم من و پوپک و فاطمه (ش)،،،

حالا بوستان نجمه بود و مامانم و فاطمه و پوپک و یه بغل دلتنگی

من و الهام ...

چه آغوش گرمی ، چه لبخند دلنشینی ، چه دیدار قشنگی ، چه

غوغای درونی عظیمی و چه دلتنگیه عجیبی ،،،

میگفتیم و میخندیدیم و ذوق میکردم ...

حرفای زیادی واسه گفتن داشتیم و فرصت کمی برای باهم بودن

اما غنیمت !!

حرفایی از خاطرات ، اتفاقات جدید ، دوستای جدید و ...

نزدیک 3 ساعت باهم بودیم و دوباره دوری و دلتنگی جدیدمون

شروع شد ،،،

اما با این وجود اونروز شد :::

قشنگ ترین چهارشنبه ی ما ... !!!!!!!!

مگه نه ؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟قلب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sAnA در تاریخ 1392/08/03 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

سلامـ هانيهـ جووونـ !‌
چطوريـ ؟!
اوخيـ ... پسـ همو ديدينـ !؟ خدا رو شكر ! شکلک
ايشاللهـ كهـ باز بهـ زوديـ زود ببينيشـ !‌
كاملا دركتـ ميكنمـ !‌ شديد !‌ شکلک
پاسخ : سلام خوبم ؛تو خوبی ؟
ممنون از دعات سنا جون...
واقعا دوری از بهترین دوست و موندن در کنار خاطرات سخته ...
واسه همین به اینجا میگن: یک دوست ، یک خاطره ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خاطراتمو خیلی دوست دارم و باهاشون زندگی میکنم ؛ مخصوصا خاطراتی که با بهترین دوستام دارم ! به همین دلیل تصمیم گرفتم یه صفحه از این سایت رو به خودم و دوستام تعلق بدم و بس ... پیشکش به تمام دوستای عزیزم : الهام ، زینب ، زهرا ، غزاله ، ضحی ، محدثه سادات ، محدثه ، فاطمه . م ، ساره سادات ، فاطمه . ش ،،،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 1,525
  • بازدید کلی : 12,764