loading...
یک دوست ، یک خاطره
هانیـــــــــــــه بازدید : 150 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (5)

جهت : 

1. سلامتی حضرت مهدی (عج) ، 

2. تعجیل در ظهور ایشان ،

3. آزادی حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و

حضرت رقیه خاتون (س) و امام حسن عسکری (ع)

پدر بزرگوار حضرت صاحب الامر آقا امام زمان (عج) ...

میخوام یه قرار معنوی بذارم : 14 روز به نیت 14 معصوم به

تعداد 14 نفر ( یا بیشتر ) روزی 1 صلوات جمعی ختم شود .

***هر کس که مایله اسمشرو توی نظرات ثبت کنه !***                                            آغاز این 14 روز : 26/دی/92 تـــــــــا 9/بهمن/92

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مامان جون در تاریخ 1392/10/26 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

منم میفرستم عزیزم .
پاسخ : قبول باشه مامان جون !
پاسخ : قبول باشه مامان جون !

این نظر توسط از طرف بابا جون در تاریخ 1392/10/26 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

دخترم موافقم !
پاسخ : قبول باشه بابا جون !
پاسخ : قبول باشه بابا جون !
پاسخ : قبول باشه بابا جون !

این نظر توسط سادات در تاریخ 1392/10/26 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

نفردوم
پاسخ : قبول باشه !
پاسخ : قبول باشه !

این نظر توسط الناز در تاریخ 1392/10/25 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که قبول کردی ولی لینک من تو وبلاگ شما ایراد داره در واقع لینک کار نمی کنه هر وقت لینک رو اصلاح کردین دو باره پیام بدین
بازم ممنون
پاسخ : سلام ، خواهش عزیزم !
فک کنم ایراد از عنوانش بود ؛ درستش کردم .
پاسخ : سلام ، خواهش عزیزم !
فک کنم ایراد از عنوانش بود ؛ درستش کردم .

این نظر توسط هانیـــــــــــــــــه ( خودم ( مدیر وب ) ) در تاریخ 1392/10/25 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

به عنوان اولین نفر برای صلواتا اومدم ثبت نام !


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خاطراتمو خیلی دوست دارم و باهاشون زندگی میکنم ؛ مخصوصا خاطراتی که با بهترین دوستام دارم ! به همین دلیل تصمیم گرفتم یه صفحه از این سایت رو به خودم و دوستام تعلق بدم و بس ... پیشکش به تمام دوستای عزیزم : الهام ، زینب ، زهرا ، غزاله ، ضحی ، محدثه سادات ، محدثه ، فاطمه . م ، ساره سادات ، فاطمه . ش ،،،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 1,388
  • بازدید کلی : 12,627