loading...
یک دوست ، یک خاطره
هانیـــــــــــــه بازدید : 382 شنبه 21 دی 1392 نظرات (4)
  •      
  •  
  •  
  •  این الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــامه ! 
  • لــــــــــــــــــپوترین دوست من ...    
  •         
  •       
  •  این زهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراست ! 
  • خوشـــــــــــــــــــــگل ترین دوست من ...
  •  
  •  
  •  
  •       

  • این فاطمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه. ا  است !     
  • خـــــــر خون ترین و نمــــــک ترین دوست من ...                                                                                                                                                                                                                     
  •        
  •  
  •  این غزالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه است !
  •  اسپــــــــــــــــــــــــــــرت ترین دوست من ...
  •  
  •  
  •     
  •  
  •  این ضحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی است !
  • عزیــــزترین و شیـــــرین ترین دوست من ...
  •  
  •  
  •  
  •       
  •  
  •  این زینبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه !
  •  خوش خنـــــــــــده ترین دوست من ...
  •  
  •  
  •          
  •  
  • ــ
  •  این محدثـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ساداته !
  •  سفیــــــــــــــــــــــــــــدترین دوست من ... 
  •  
  •  
  •          
  •  
  •  این محدثـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه است !
  •  خانـــم ترین و باحجابـــــ ترین دوست من ...
  •  
  •  
  •  
  •     
  •  
  •  این فاطمـــــــــــــــــــــــــــــه . ش است !
  • رازدارتریـــــــــــــــــــــــــــــن دوست من ...
  •  
  •  
  •     
  •  
  •  این سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاست !
  •  رسمـــــــــــــــــی پوش ترین دوست من ...
  •  
  •  
  •         
  •  
  •  این فاطمــــــــــــــــــــــــه . د است !
  •  خوابالـــــــــــــــــوترین دوست من ...
  •  
  •  
  •  
  •  و اما مـــــــــــــــــــــــــــن . . .
  •  
  •  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  •  
  •  این آخری مال شما 11 نفر ،
  •  منتظرم تو نظرات بگید ، در مورد من
  •  یادتون باشه ، بی صبرانه منتظرم !چشمک
  •  

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SaNa در تاریخ 1392/11/11 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

منـ رو دارمـ ؟؟! منـــــــــــــــــ ؟؟!‌ شکلک
اصنـ بچهـ كمـ رو تر از منـ تو زندگيتـ ديديـ ؟؟!
الانـ كهـ فكـ ميكنمـ ميبينمـ ديديـ ديگهـ !! همونـ فاطمهـ جانـ !‌ شکلک
هانيهـ ؟! تو دهنمـ نميـ چرخهـ ! حالا فكرامو بكنمـ ببينمـ چيـ ميشهـ !! شکلک
رودار خودتيـــــــــــشکلکـــــــــــــــــ!
پاسخ : مرسي ازاين همه محبت...!

این نظر توسط SaNa در تاریخ 1392/11/03 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

منـ رسميـ پوشمـ ؟؟!
صفتهـ ديگهـ ايـ نيومد بهـ نظرتـ ؟!‌ شکلک
راسيـ سلامـ !‌
لينكتمـ كردمـ شکلک
اصنـ حواسمـ نبود لينكـ نيسيـ ! شکلک
پاسخ : خوشحال شدي؟
مثلابگم چي؟؟
رودارترين دوست من خوبه؟؟؟
سلام...!
مر30...!!
دفعه ديگه حواستوجمع کن!!!
راستي چه عجب،يه سراومدي نت...

این نظر توسط الناز در تاریخ 1392/10/25 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

سلام من الناز هستم و از شما دعوت می کنم با وبلاگ من تبادل لینک کنید
خیلی خوش حال می شم اگه افتخار بدین
Yahoo ID:elnaz0_o
Weblog: http://bannerhome.rzb.ir

پاسخ : سلام الناز جان ، موافقم .
اینم تبادل لینک ...
پاسخ : سلام الناز جان ، موافقم .
اینم تبادل لینک ...

این نظر توسط بهترین دوست در تاریخ 1392/10/21 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

سلام وب قشنگی داری به وب منم سربزن ضررنمیکنیشکلک
پاسخ : ok!
مر30!!
پاسخ : ok!
مر30!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خاطراتمو خیلی دوست دارم و باهاشون زندگی میکنم ؛ مخصوصا خاطراتی که با بهترین دوستام دارم ! به همین دلیل تصمیم گرفتم یه صفحه از این سایت رو به خودم و دوستام تعلق بدم و بس ... پیشکش به تمام دوستای عزیزم : الهام ، زینب ، زهرا ، غزاله ، ضحی ، محدثه سادات ، محدثه ، فاطمه . م ، ساره سادات ، فاطمه . ش ،،،
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 1,428
  • بازدید کلی : 12,667